themeforweb.ir-yoast-seo-premium

در این بلاگ می خواهیم راجب یکی از معروف ترین و پر فروش ترین افزونه های وردپرس براتون بگیم .

افزونه Yoast SEO  یکی از بهترین و پرفروش ترین ابزار های سئو در وردپرس است . این افزونه تا به امروز بالغ بر 5 میلیون نصب داشته است. تمامی برنامه نویسان و کاربران وردپرس این افزونه را بهترین افزون برای SEO میدانند. همانطور که میدانید داشتن سئو بالا در گوگل باعث دیده شدن شما و دیده شدن شما باعث پیشرفت کسب و کار شما می‌شود و همچنین قابل استفاده برای هر نوع سایت هستش .

تفاوت نسخه رایگان Yoast SEO و Yoast SEO Premium

افزونه Yoast SEO به دو صورت رایگان و یا پرمیوم با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می گیرد و می تونید اون رو دانلود کنید به نسبت  نسخه رایگان خود امکانات بیشتری را به شما می‎ دهد،به عنوان مثال در نسخه رایگان این افزونه شما می تونید فقط یک کلمه کلیدی انتخاب کنید اما در نسخه دیگر تا 5 کلمه کلیدی کانونی می تونید اضافه کنیدو… که در ادامه راجب آن بیشتر می‌خوانید همراه ما باشید.

به روز بودن با الگوریتم های گوگل

شاید درباره Google Panda و Google Penguin دو الگوریتم جستجوی Google شنیده باشید. گوگل همچنین سالانه بارها تغییرات جزئی در الگوریتم خود ایجاد می کند. افزونه Yoast SEO هر ۲ هفته بروز میدهد تا با الگوریتم های گوگل هماهنگ تر باشد. به این ترتیب مطمئن هستید که وب سایت شما برای جدیدترین نسخه الگوریتم Google بهینه شده است.

به Google دقیقاً بگویید صفحه شما در مورد چیست.

با افزودن کد schema.org به صفحات شما با روشی جدید و ابتکاری، Yoast Seo Premium می تواند نحوه درک گوگل و سایر سیستم عامل ها را در مورد صفحه شما بهبود ببخشد. با استفاده از Yoast SEO، اکنون می توانید به Google بگویید که صفحه وب شما مقاله ای است که توسط یک سازمان ایجاد شده است. این راحت ترین روش برای نمایش اطلاعات شما به موتور های جستجو است.

 

امکاناتی که نسخه ی Premium افزونه Yoast SEO دارد چیست؟

افزونه Yoast SEO Premium امکانات بیشتر و بهتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد.

مانند:

  • امکان 5 کلمه کلیدی برای سئو کردن مقاله ها

کلمه کانونی یکی از قابلیت های مهم وردپرس سئو هست. شما می توانید برای هر صفحه از سایتتان ، یک کلمه کانونی تعریف کنید و مطلب را بر اساس این کلمه سئو کنید. متاسفانه نسخه رایگان این افزونه فقط از یک کلمه کانونی پشتیبانی می کند اما در نسخه پریمیوم می توانید بصورت همزمان از 5 کلمه کانونی برای سایتتان استفاده کنید.

  • قابلیت انتخاب کلمه هم خانواده برای کلمه کلیدی جهت سئو کردن بهتر کلمه کنونی اصلی
  • دیگر با تبلیغات نسخه رایگان عذاب نمی‌کشید

در این نسخه دیگر تبلیغاتی از طرف Yoast  در پنل وردپرس شما نمایش داده نمی شود. ممکن از شما از دیدن این تبلیغات خسته شده باشید و حتی تمرکز خود را برای بهینه سازی سایتتان از داده باشید.

  • پیش نمایشی از مطلب در گوگل
  • امکان خروجی گرفتن از کلمات کلیدی
  • کنترل آدرسها برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری
  • کاربری آسان و ساده
  • راهنمای گام به گام بخش های مختلف افزونه

در این نسخه از افزونه Yoast SEO Premium شما گزینه help center را دارید که در صورت برخورد با مشکل میتوانید به آن مراجعه کنید که در آن آموزش ویدئویی استفاده از این افزونه وجود دارد، همچنین شما می ‎توانید با مراجعه به وب سایت yoast.com ویدئو های آموزشی قسمت های مختلف استفاده از این افزونه رو ببینید که شما را در طریقه افزایش سئو در بخش ‌های مختلف راهنمایی می کند.

  • پیشنهاد لینک دهی هوشمند به مطالبی که مشابه هم هستند
  • قابلیت آنالیز کامل وب سایت و ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود آن

این افزونه دارای آنالیز گر حرفه ای است که با توجه به الگوریتم های سئو ، وضعیت سئوی هر نوشته را مشخص می کند و به آن امتیاز میده تا شما بدانید که ارزش محتوایی که تولید کردید چقدر است، در صورتی که سئوی یک مطلب ضعیف باشد به شما نقاط ضعف این مطلب را بیان می کند.

  • ابزار ریدایرکت هوشمند برای لینک های حذف شده یا تغییر یافته

با استفاده از ریدایرکت شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی محتوا و مطالب بی ارزشتون رو پاک کنید و با کمک افزونه Yoast Seo Premium ریدایرکت ۳۰۱ و دائمی به نوشته یا محصول و صفحه سایتتان بدهید و نگران از دست دادن سئوی صفحاتتون نباشید با این کار دیگر خطای ۴۰۴ برای آن صفحه از سایت شما نمایش داده نمی شود و این می تواند تفاوت بزرگی با سایر سایت ها در حوزه خودتون باشد.

  • نمایش بیشترین کلمات استفاده شده در وب سایت های دیگر جهت تطابق با کلمه کلیدی هدف شما

هدف اصلی افزونه Yoast Seo Premium تولید محتوای بی نظیر و هدفمند است در نتیجه به شما بهترین کلمات را پیشنهاد می دهد تا محتوای شما غنی تر از باقی رقبا باشد.

  • کنترل Meta tags (عنوان)
  • ایجاد و مدیریت نقشه سایت

پس بعد از راه اندازی سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو ایجاد نقشه برای آن است. یکی از سخت ترین کارهای برای تازه کارها ایجاد نقشه برای سایت است در واقع داشتن نقشه برای سایت امری بسیار مهم است که هویت سایت شما را به گوگل می شناساند. سایر سایت مپ ساز های وردپرس امکان ثبت تصاویر را به گوگل نمی دهند اما با سازنده نقشه سایت، افزونه Yoast Seo Premium می توانید تصاویر سایت خود را نیز به گوگل معرفی کنید.

  • کنترل پیوند یکتای پیشرفته
  • ویرایش فایل htaccess. وردپرس
  • تنظیم فایل txt
  • قابلیت یکپارچه سازی وب سایت با شبکه های اجتماعی

در بخش شبکه های اجتماعی می توانید تنظیمات سازگاری سایت خود با فیسبوک ، گوگل پلاس و توییتر را انجام دهید. این تنظیمات به بهبود وضعیت سایت شما در شبکه های اجتماعی کمک بزرگی خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *